Commercieel manager verlaat de VMMa
woensdag 6 december 2006
Commercieel manager Stefan Lameire verlaat vanaf 1 januari de Vlaamse Mediamaatschappij. In 2003 volgde Lameire Peter Quaghebeur op toen die directeur-generaal werd. Over een mogelijke opvolger is nog niets bekend gemaakt.
Ook
Lameire zelf weet niet waar hij vanaf 1 januari aan de slag gaat. Toch is zijn vertrek niet totaal onverwacht. Na zes jaar bij Unilever en zeven jaar actief te zijn in de media vindt hij dat de tijd gekomen is om iets anders te doen.
'Nu het met de VMMa opnieuw beter gaat, leek het een gunstig moment om uit te kijken naar iets anders.', aldus Lameire. De VMMa, moedermaatschappij van VTM, KANAALTWEE, JIM en Q-Music, heeft een moeilijke tijd achter de rug. Enkele maanden terug maakte het bedrijf een eerste herstructurering uit zijn geschiedenis mee.
Samen met programmadirecteur Jan Segers lukte het Lameire om de negatieve spiraal te doorbreken. De reclame-inkomsten van de VMMa zijn voor het eerst in twee jaar opnieuw op een 'normaal niveau'.
Bron: De Standaard
Lameire zelf weet niet waar hij vanaf 1 januari aan de slag gaat. Toch is zijn vertrek niet totaal onverwacht. Na zes jaar bij Unilever en zeven jaar actief te zijn in de media vindt hij dat de tijd gekomen is om iets anders te doen.
'Nu het met de VMMa opnieuw beter gaat, leek het een gunstig moment om uit te kijken naar iets anders.', aldus Lameire. De VMMa, moedermaatschappij van VTM, KANAALTWEE, JIM en Q-Music, heeft een moeilijke tijd achter de rug. Enkele maanden terug maakte het bedrijf een eerste herstructurering uit zijn geschiedenis mee.
Samen met programmadirecteur Jan Segers lukte het Lameire om de negatieve spiraal te doorbreken. De reclame-inkomsten van de VMMa zijn voor het eerst in twee jaar opnieuw op een 'normaal niveau'.
Bron: De Standaard